Rastgele yazılmış harfler (sonsuz maymun)

Yeniden...döndüm tekrar...aynı durumda, aynı esnada ve aynı şarkıdayım...Hiç bir değişiklik yok ortada zamandan başka...Parmaklarım daha büyük, boyum daha uzun sadece...Zaman değişti üstadım fakat gel ve gör, biz ne çare değişemedik. Değişemedik, değiştik desekte değişemedik azizim. Ne yaptığım yeni birşey, ne var ettiğim yeni yetme fikirler, ne ideallerim kaldı, ne saygınlığım...ne sevgim kaldı ne sevdiğim...sevdiğimin sevgisi, hiç birşey...
Yok etmek...Yok etmek, kudretli bir şey olsa gerek...Öyle sanılıyor, öyle düşünülesi bir kavram...Ama bu yarı tanrılık, bu defolu güç; hep yarım yaptırıyor sana, herşeyi. Bir yere kadar, belli bir adım atınyaca dek...Sonrası; sonrası ne biliyor musun? Tekrar eski hale getirme isteği...Simsiyah bir pişmanlık...Ve düzeltmek istemen, fakat yatememen...Yetecek güce ulaşamaman. Ve hiç bir zaman ulaşamayacağın. Sonsuz olan, sana sınırlı güç vermeseydi nasıl anlardın sonsuzluğu? Nasıl giderdin peşinden veya neden gitmek isteyesin ardından.

Sonunda tuz bastım gönül yarama...

Zorla uğraşsan bile olmayacak şeyler başına geliyorsa, hayatını zindana çeviriyorsa...Vazgeçmenin zamanı mıdır, ha dostum? Daha kavrayamadığım olaylar şu an beynime yavaş yavaş nüfuz ediyor ve dengem bozulmak üzere...Ölmek üzere olduğumdan mıdır nedir, gözüm kararıyor ve her karardığında, bir gözün daha karardığını görüyorum. Ve diyorum ki; keşke kör olsam da göremesem o gözleri...Kendi gözümdeki karanlık neyse de, o gözlerin kararması 'ah'  Zeki, öyle acıtıyor ki canımı...Tarif edilemiyor işte...


Sonunda... sonunda diye başladım ya cümleye...Öyle ürperttiki beni...Sahiden de son mu diye sordum kendime..Ve üzüldüm. Ama değeri yok. Çünki benden daha çok üzülen birisi var ve eğer bu son onun için daha iyiyse, artık duymak istemiyorsa yalanlarımı, en iyisi bu artık onun için. Ve nasıl, ne hissettiğini biliyorum. ama nasıl? nasıl olabilir? Hala seviyor seni... Gözyaşları akıyormudur acaba 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıma duygusu

Bazen Saçmalarım

Hasta Adamın Güncesi