Damar yapmaya mı geldik beyler

Hayatın bize sunduğu şanslar yadsınamaz muhakkak. Yok aman öyle, değil. Ben hep eziliyorum diyenleriniz olacaktır. Hayatın bana sunduğu saçma şansı anlatasım geldi, hatta o kadar kısa ki değinip bile geçebilirim. Henüz karar vermedim, ama o şans da şudur; internetin i'sinden anlamadığım bilgisayardan çakmadığım halde 'internet editörlüğü' işini yapıyorum. Tam bir ironi olmasa da zorluyorum gibi...

İşte hayatın bize sunduğu şanslardan biri. Benim gibi insanlar muhakkak ki vardırlar. Ama ben üzülüyorum. Açıkça bir gerçektir ki; beni internet işlerine alan kitle benden de cahildir bu konuda. O yüzden onlara bilgili taklidi yapmam ve bildiğim bir iki numara ile gözlerini boyamam kaçınılmaz. Ben parama bakıyorum, ve dünyadan 5 yıl geride olduğumu hissediyorum. Ve en acınılası tarafı ise, beni işe alan patronlar kendilerini 10 yıl ilerde sanıyorlar. Neyse canım, canınız sağolsun. Şans faktörü çok mühim. Zira onunla kazanıyorsunuz. O değil de kasıyorum size çok fena, haberiniz olsun. Bir gün çok fena gider yapacağım...

Zevki sefa yapmanın tam sırası, haca çok sıcak, insanlar cıbıl. Parmak arası terlik vakitleri geliyor yavaş yavaş. Bu tanga terlikleri takmak isteyen nice güzide insanımıza, yazı bekleyen kaslı erkek arkadaşlarımıza burdan selam iletmek istiyorum. Var olun, hiç bir zaman sizin kadar kaslı olamayacağım ve her daim parmak arası terliğin altına çorap giyeceğim. Ve o parmak arası terlik bana olmayacak. Araya kaçan çorabım ısrarla almayacak o terliği... Ve boynum bükük elemandan halı saha modellerini göstermesini isteyeceğim. Hatta halı sahaları halı sahada da kullanmayacağım. Belki sokakta bir top gelirde gelişine iyi çakarım diye alacağım. Hep onun umuduyla...

not: resim bile yükleyemiyorum lan buraya, hakikaten bilgisizim ve internet konusunda kendimi geliştirmeyi hiç istemedim. Biri yardım etsin :D

bir not daha: açıkçası bir defa bile okumadım. Cümle düşüklüğü ve kulağınıza saçma gelen kelimeler olabilir. Kulak asmayın. Takipçilerimin sayısı arttığında kontrol mekanizmamı biraz ilerleteceğim.
Haydiyin kalın sağlıcakla. Bir kişi izliyor o zaman , okalsın sağlıcağı ile. Kuralları olan anarşist'e selam ederim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıma duygusu

Bazen Saçmalarım

Hasta Adamın Güncesi