O değilde seni ben hakediyordum...

Ya İzel'in, ya yüzü sivilceli başka bir kadınındı başlıkta bahsettiğim şarkı...
Tek hatırladığım yüzünün lahmacun gibi sivilceli oluşuydu.
Aman yüzü lahmacunu andıranlar kızmasın, bir zamanlar benimki de öyleydi.
Tabi sakallarla örtüyordum ve hiç biri gözükmüyordu. Ama yine de yüzleri lahmacun gibi olanlar alınmasın. Alınırsa da fotoğraflarını mail atsın, ben photosopta birşeyler yapmaya çalışırım.
Lahmacun demişken acıktığımı hissettim. Demin tuvaletten çıktığımda da hissetmiştim. Ara ara oluyor bu,anlamış değilim.

http://mrsbaros.tumblr.com/

Şöyle bir link vereyim, bu bacımız kim bilmiyorum ama harika şarkılar paylaşıyor. Bu kızımıza allahtan rahmet, sevenlerine sabır diliyorum. Pardon böyle değildi... Ben yine diliyorum ama iyi anlamda. Pozitif enerjiyle diliyorum. Negatifliğe buralarda yer yok koçum.
O değilde sokakta ilköğretim hocama rastlayasım var,
Nabiyon y..rraam diyesim var...
Arasıra matematik hocamı görsem de g.tüm yemiyor açıkçası hal hatır sormak. Devamlı o cetvelini yanında taşıyor mudur acaba?
Ama ne yalan diyim, sıra dayağı çekerken bana hep torpil yapardı. Hafif vururdu sağolsun. Bende ona minntemi sunmak için, anneme durumu izah ettim. Ertesi gün annem okula geldi, şikayet etti, hoca okuldan atıldı... Sanırım matematik hocamın hayatının içine ettim...


Sıra dayağı demişken ve bunun ne anlama geldiğini bilmeyen bir öğrenci olduğum yıllarda, bu işlemin bir sıra vasıtasıyla yapıldığını düşünürdüm. Lan sırtımızda sıra mı kıracaklar diye düşünürdüm.
Sonuçta öyle değildi. Zaten çok saçma bir olaydır sıra dayağı. Suçsuz olanların da diğer arkadaşlarının yüzünden dayak yeme durumu... vay a.k sizin adaleti bulma çabanızı. Diğer çoçuklar, yaramazlık yapanları durdurmalılar mıydı? Bilmediğimiz bir misyonumuz mu vardı?
Ah be canımız ciğerimiz öğretmenlerimiz, ne sadist imişiniz siz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıma duygusu

Bazen Saçmalarım

Hasta Adamın Güncesi