İbrahim Tatlıses'in bende bıraktıkları

Emen melekem kavur balıkları ile söze başlamak istedim. İbo'dan alıntı yapınca bloğumda oluşturmaya çalıştığım genel izlenimi kırdığımı biliyorum ama ne yapayım Aman Melekem Kavur Balıkları Diyemeden edemiyorum... Öyle böyle dinlemiyorum. Çıldırmışçasına, hatta İbo show Canlı versiyonundan bile dinliyorum şu gece vakti.
Jay-Z ve Beyonce'nin şarkısına uyarlanmış tekno arabeskimsi halini bile dinliyorum, ahanda sözleri;

Amaaan Melekem Kavur Balıkları
Akşama Getireceğim Kabadayıları
(arada kısık kısık şappi şappi)
(Hafif tekno, arabesk gibi henüz tanımlayamadığım bir müzik türü)
İndim dereye daş bulamadım.
Kendime göre eş bulamadım...

(koro)
Aman Melekem Kavur balıkları
Akşama getirecem kabadayıları

Bir yerinde de tuttum kadının memesinden gibi bir şey diyordu ama tam iştirak(katılım) sağlayamadım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıma duygusu

Bazen Saçmalarım

Hasta Adamın Güncesi